menusearch
arikehtd.com

انتقاد از استفاده غیراستاندارد از کولرهای گازی

header
۱۳۹۸/۲/۲۲ یکشنبه
(3)
(0)

انتقاد از استفاده غیراستاندارد از کولرهای گازی

انتقاد از استفاده غیراستاندارد از کولرهای گازی

استفاده از کولرهای گازی در ادارات و مراکز تجاری مناطق مرکزی تهران دردسرساز شده است، استفاده غیر استاندارد از کولرهای گازی، مصرف...

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان اینکه استفاده از کولرهای گازی در ادارات و مراکز تجاری مناطق مرکزی تهران دردسرساز شده است، گفت: استفاده غیر استاندارد از کولرهای گازی، مصرف برق تهران را افزایش داده است. سعید مهذب‌ ترابی در دویست و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران افزود: پیک مصرف، بیشتر در مناطق مرکزی و خیابان‌های خیام، فردوسی و مطهری که دارای مراکز تجاری و اداری و قدیمی و سنتی هستند، اتفاق افتاده است. وی با اشاره به اینکه تعرفه‌های برق به گونه‌ای طراحی شده است که مشترکانی که بیش از ۳۰۰ کیلو وات ساعت برق مصرف می‌کنند، به تدریج رایانه‌ پرداختی به آنها کاهش می‌یابد، تصریح کرد: سال گذشته ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار قبض خانگی صادر شده است که تنها ۵۸ هزار مشترک خانگی بیش از ۸۰۰ کیلو وات ساعت برق مصرف کرده‌اند که به این ترتیب هیچ یارانه‌ای به آنان تعلق نگرفته است.
به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ، تنها دو درصد کل مصرف برق بخش خانگی تهران مربوط به مشترکانی می‌شود که هیچ یارانه‌ای به آنان تعلق نمی‌گیرد. همچنین می‌توان از این روش برای جهت دادن به هدفمند کردن یارانه‌ها استفاده کرد. وی با تاکید بر اینکه بیشترین کاهش سرانه مصرف برق مربوط به بخش خانگی می‌شود، حال آنکه بیشترین رشد سرانه مصرف برق مربوط به بخش عمومی است، گفت: چهار دهم درصد از مردم تهران از برق غیرمجاز استفاده می‌کنند. وی خطاب به اعضای شورای شهر تهران با اشاره به احتمال وقوع زلزله در تهران، اظهارداشت: مقابله با این بحران، اعتبارات خاص خود را می‌طلبد، حال آنکه نگاه اعتباری در این امر نسبت به تهران باید ویژه باشد.
وی با اشاره به وجود چالش‌هایی در بازار تهران به دلیل بافت‌های فرسوده این منطقه، گفت: اگر در تهران اتوبانی احداث می‌شود بهتر است کار اتوماسیون و روشنایی آن نیز همزمان با اتوبان‌سازی انجام شود تا پس از اتمام اتوبان با کنده ‌کاری‌های دوباره، منظره شهری خراب نشود، این در حالی است که ایجاد روشنایی شهر با جهت‌گیری و طرح جامع باید صورت گیرد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
 search

شبکه های اجتماعی

aparatgoogletelegraminstagram