menusearch
arikehtd.com

آیا می دانستید های در و پنجره UPVC ...

header
۱۳۹۸/۴/۳۱ دوشنبه
(1)
(0)

آیا می دانستید های در و پنجره UPVC ...

آیا می دانستید های در و پنجره UPVC ...

آیا می دانستید سالانه حدود 4.5 میلیون نفر بر اثر آلودگی هوا جان خود را ازدست می دهند. با انتخاب در و پنجره UPVC‌ مناسب از ورود هوای آلوده و گرد و غبار به داخل منزل خود جلوگیری نمایید.

آیا می دانستید در و پنجره دو جداره برای افزایش استحکام پروفیل upvc از فولاد گالوانیزه استفاده می کنند. ممکن است قیمت پایین یک پروفیل به علت نازک بودن گالوانیزه آن باشد.

آیا می دانستید استفاده از یراق‌آلات تک حالته در ایران بسیار مرسوم شده که عمدتاً در کشورهای فقیر از این نوع یراق‌آلات استفاده می‌شود و جزو خطرناک‌ترین یراق‌آلات از حیث امنیت محسوب می‌شود و از حیث آب‌بندی و هوابندی هم جزو ضعیف‌ترین یراق‌آلات به شمار می‌روند.

آیا می دانستید هر میزانی که پنجره در ارتفاع بالاتری نصب شود، به همان میزان هم باید از پروفیل‌های سری بالاتر و ورق‌های گالوانیزه دارای استاندارد بالاتر استفاده کرد، ابعاد بازشوها در ارتفاع بالا باید کوچک‌تر شود به طور معمول در ساختمان‌های بالای هفت طبقه باید از پروفیل‌های سری 70 استفاده شود.

آیا می دانستید شما می توانید با توجه به میزان صدای موجود در محیط کار یا زندگی خود با انتخاب پنجره UPVC و ضخامت مناسب شیشه، حداقل صدا را در محیط زندگی یا کار خود داشته باشید با انتخاب سیستم پنجره دو جداره صداهای تحریک کننده اعصاب و روان را تا میزان 40-30 دسی بل کاهش دهید و آرامش و سکوت را برای خود فراهم آورید

آیا می دانستید منظور از سری پروفیل عرض پروفیل است که می‌تواند 60، 70، 76، 80 میلی‌متر و بالاتر باشد. تاج پروفیل هم همان ارتفاع پروفیل است و هرچه تاج پروفیل بیشتر باشد، سطح کلاس فنی پروفیل بیشتر خواهدبود.

آیا می دانستید تعداد حفره‌های داخلی پروفیل یا همان ‌chamber ها هرچه تعداد این حفره‌ها یا محفظه‌ها بیشتر باشد، پروفیل و در نهایت پنجره عایق‌تر خواهد بود؛ اما این بدان معنا نیست که اگر پروفیلی دارای حفره‌های بیشتری باشد، پروفیلی ایده‌آل خواهد بود. به طور مثال پروفیل سری 60 نمی‌تواند بیش از 4 حفره یا محفظه داشته باشد، چرا که فاصله هر حفره یا محفظه باید 7 میلی‌متر باشد و فضای مناسب برای نصب گالوانیزه هم باید درنظر گرفته شود

آیا می دانستید ضخامت دیواره‌های پروفیل باید حداقل 2.3 تا 3 میلی‌متر باشد (در پروفیل‌های کلاس آ، دیواره ها بایستی 3 میلیمتر باشد). خریدار به راحتی می‌تواند این پارامتر راکنترل کند و با مقایسه ظاهری ضخامت دیواره‌های پروفیل از کیفیت آنها آگاه شود،

   آیا می دانستید یکی از عوامل مؤثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک در و پنجره یو پی ‌‌وی ‌سی، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشیداست. معمولاً یکی از ایرادهای وارد بر در و پنجره‌های یو پی‌ وی ‌سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکام رنگ پروفیل می‌شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها یا پایدار کننده‌های پودر پی ‌وی‌ سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی‌اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رنگ پروفیل‌های یو پی ‌وی ‌سی نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین‌المللی نشان می‌دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثرگذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل‌های یو پی ‌وی ‌سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
 search

شبکه های اجتماعی

aparatgoogletelegraminstagram